ياسمينة فلسطين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه

صـ فلسطين ـوت
سيد الامنيات
6 مشترك

نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه Empty نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه

مُساهمة  سيد الامنيات الأربعاء نوفمبر 07, 2007 7:16 pm

مره واحد احول سجل في الجيش...... حطوه في قسم القصف العشوائي

محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ ردت: أسماء؛ فقال: يعني ما فيش اسم محدد؟!

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحى وبيلعب

مرة واحد صعيدي وقع فى حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق

مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى.

واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير

واحد ملحن دخل مبنى ماسبيرو علشان يعتمدوه ملحن فقالوا له: كل جمله نقولهالك لحنها، قالوا له: لحن واحد حرامى راح ملحنها، قالوا له: اتنين حراميه.. راح ملحنها، قالوا له: بقه شله حراميه قالهم: بلادى بلادى بلادى

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود وعلق الصورة فى الصالون وكتب تحت الصورة: هذه صورة زوجتى مع القرود (ملحوظة: زوجتى الثالثه على اليمين).

ديك وفرخه معديين من قدام محل شاورما ..الديك بيقولها شوفى اللى بيحصل للى مبتسمعش كلام جوزها

مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت

واحد بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه وقالها: لما اترفدت كونتي معايا ولما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا ودلوقتى لسا جنبي وأنا بموت؛ مسك ايدها بحنيه وقالها: روحي وأنتي طالق

مره استاذ تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ فقال لهم: انا عايزكم ترسموا حمار غيباً؛ وقف تلميذ وقال: طيب لو سمحت يا أستاذ.. اخرج بره علشان محدش يغش

Laughing Laughing Laughing Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing
سيد الامنيات
سيد الامنيات

المساهمات : 60

نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه Empty هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مُساهمة  صـ فلسطين ـوت الأربعاء نوفمبر 07, 2007 7:44 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور سيد
وربي نكت بتجنن

انا ناطر جديدك هه

ما تتاخر علينا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب بيت هيك نكت

صـ فلسطين ـوت

المساهمات : 4

نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه Empty رد: نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه

مُساهمة  الورده البيضاء الجمعة نوفمبر 09, 2007 12:29 am

مره استاذ تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ فقال لهم: انا عايزكم ترسموا حمار غيباً؛ وقف تلميذ وقال: طيب لو سمحت يا أستاذ.. اخرج بره علشان محدش يغش

ههههههههههههههههههههههه والله حلوة هالنكته بتجنننننننننننن Very Happy Laughing

مشكور سيد الامنيات عالنكت وننتظر المزيد
الورده البيضاء
الورده البيضاء

المساهمات : 115

نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه Empty رد: نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه

مُساهمة  ملاك الروح الجمعة نوفمبر 09, 2007 5:42 pm

مشكووووووووووور اخي سيد
النكت كتير حلوة
نستنى منك المزيد
الله يوفئك يا رب

ملاك الروح

المساهمات : 9

مُساهمة  Admin الإثنين نوفمبر 12, 2007 1:42 pm

واحد بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه وقالها: لما اترفدت كونتي معايا ولما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا ودلوقتى لسا جنبي وأنا بموت؛ مسك ايدها بحنيه وقالها: روحي وأنتي طالق

مشكور كثير على النكت الحلوه وننتظر مزيدك

وابقى خلف كلماتي
الغامض
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 65

https://jaspal.ahlamontada.com

نكت 2007 لاتفوتكم .............شوفوها هههههههههههههههه Empty اسيرررررررررررر الحب

مُساهمة  اسير الحب الأربعاء نوفمبر 21, 2007 4:27 am

مرسييييييييييييييييييييييييييييي يا احلي ياسمينة انا اسيررررررررررررررررر خيك متشكرا علي الانكت روعة جدا Very Happy Very Happy Very Happy Smile

اسير الحب

المساهمات : 6

مُساهمة  الورده البيضاء الأربعاء نوفمبر 21, 2007 7:04 pm

مين احلى ياسمينة يخوووي هاد سيد الامنيات اللي كتب النكت ههههههههههههههه
الورده البيضاء
الورده البيضاء

المساهمات : 115

- مواضيع مماثلة